wtorek, 24 grudnia 2013

Merry Christmas ;*

Cześć Kochani ;*

No i mamy święta. Ostatnie porządki w domku zrobione, prezenty kupione i zapakowane,no i mam nadzieję, że każdemu się spodobają, choinka ubrana, przygotowania idą pełną parą ;)) ! Piękne zapachy dolatują mnie z kuchni ;) A co do prezentów, to ja już swój przypadkiem znalazłam ;) A jak idą Wasze przygotowania do Wigilii ? Czujecie te święta? Ja wcale. Może dlatego, że nie ma śniegu nie czuć tej magii.

Co dzisiaj ?

1. Choineczka




2. Wigilijny outfit - no właśnie miał być, ale niestety pogoda nie dała dzisiaj nic stworzyć, wiatr urywa głowę, więc ze zdjęć nici ;(








3. Ciasteczka

Może nie są jakieś mega piękne ale za to pyyyyyszne ;)




4. Prezent, który mogę dzisiaj w końcu rozpakować, no i rozpakuję przy kolacji ;) Już wiem co to i dziękuję Jolasiu moja kochana za cudowne pierniczki, na pewno będą boooooskie, kocham Twoje wypieki ;*

 

Na koniec chciałabym życzyć Wam wszystkim i każdemu z osobna zdrowych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia. Aby te Święta były dla Was magicznym czasem spędzonym w gronie rodzinnym. Żeby ten oraz każdy kolejny dzień był wyjątkowy i niepowtarzalny, a wszystkie Wasze najskrytsze marzenia spełniły się w nadchodzącym roku. Aby kolejny rok był lepszy i bardziej owocny od tego. Żeby czas Świąt był dla Was czasem pojednania się z bliskimi, bez kłótni i negatywnych emocji, pełnym miłości i spokoju. No i oczywiście udanego Sylwestra Misiaczki, zachlania mordek ale z umiarem ;)) !



Buziaczki  ;* ! Zmykam szykować !

Koniecznie podzielcie się jak idą Wasze przygotowania do Wigilii ;) !

1 komentarz:

Jeżeli podoba Ci się mój blog serdecznie zapraszam do zostawienia jakiegoś śladu po sobie ;) !


Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, cieszę się, że dzielicie się ze mną swoją opinią ;)) !