środa, 12 lutego 2014

Mixa - czy warto spróbować ?

Cześć ;). Dawno mnie nie było, wiem ale w tym momencie nie mam czasu na prowadzenie bloga, ponieważ wielkimi krokami zbliża się MATURA. Nie ma się co oszukiwać i łudzić, bo sama się nie napisze, dlatego czas wreszcie zakasać rękawy i wziąć się ostro za naukę ( smuteczek ;( ). Będę tutaj czasem zaglądać i coś dodawać, a po maturze obiecuję już porządną reaktywację bloga, ale dziś nie o tym.

Mixa, Bogaty krem nawilżający 10%

 

cena : ok. 19 zł 


Ostatnio będąc w Rossmannie natknęłam się na promocję kremu Mixa, wcześniej spotkałam się już z tym kremem w wersji CC. Nie zastanawiając się długo wzięłam go, gdyż cena jak za krem do twarzy była śmieszna. Czytałam gdzieś w gazecie, że krem całkiem dobry, więc czemu mam nie spróbować. Mixa wyprodukowało bodajże trzy wersje kremu, CC - przeciw zaczerwienieniom, 8% nawilżający i 10% nawilżający o którym dzisiaj ;) 

Czytając recenzję w internecie troszkę się do niego zraziłam, ale postanowiłam spróbować. Stosuję go już ok. 3 tygodni, więc i mogę się podzielić spostrzeżeniami.

Zalety :
* Krem rzeczywiście nawilża, choć na początku skóra wydaje się ściągnięta, u mnie to był chwilowy efekt i po pierwszych trzech użyciach zniknął całkowicie.
*  Oczywiście cena, bardzo przystępna.
*  Nie uczula, nie posiada parabenów i alkoholu 
* Sprawdza się lepiej niż Effaclar - La Roche Posay, którego używałam wcześniej, ponieważ nie powoduje tworzenia się krost i zaskórników, w przeciwieństwie do tego pierwszego 
* Idealny pod makijaż 
*Szybko i dobrze się wchłania, pozostawia na twarzy lekki film, ale nie stanowi to dla mnie żadnej przeszkody, skóra się nie błyszczy 
* Zapach neutralny, za co kolejny plus

Wady :
* Krem nie nadaje się na zimę, ponieważ jest za lekki, więc nie ochrania dostatecznie przed mrozem

Jest to jedyna wada jaką do tej pory zauważyłam, więc nie rozumiem skąd te krytyczne opinie.

Jestem na TAK i kupiłabym ten produkt ponownie ;) 

A czy któraś z Was używała już tego kremu? Jeżeli tak, to zapraszam do podzielenia się opiniami ;) !
 

1 komentarz:

Jeżeli podoba Ci się mój blog serdecznie zapraszam do zostawienia jakiegoś śladu po sobie ;) !


Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, cieszę się, że dzielicie się ze mną swoją opinią ;)) !