wtorek, 8 października 2013

Pielęgnacja włosów

Cześć ;) Ostatnio brakuje mi czasu, ale nie poddajemy się. Co dzisiaj? Pielęgnacja włosów. Ze względu na to, że często zmieniałam kolor włosów ponoszę teraz tego konsekwencje (rozdwojone końcówki, suche włosy, zbyt wolny wzrost ). Postanowiłam więc o nie zadbać. Czego używam?

1. Szampon w kostce

Ma neutralny zapach, nawilża i odżywia włosy. Dobrze się pieni i nie przetłuszcza włosów.







2. Olejkiem kokosowym już się chwaliłam, daję go tylko na końcówki. Efekt super nawilżający.





3. Olej z bursztynem Jantar

 Ostatnio kupiłam sobie "wcierkę" Olejek do włosów z bursztynem firmy Jantar. Codziennie, przez 3 tygodnie należy wcierać olejek w skórę głowy. Efekt ? Stymulacja wzrostu włosów, dotlenienie skóry głowy, włosy grubsze i lśniące. Co najciekawsze, kiedy go kupowałam martwiłam się, że będę miała po nim tłuste włosy. Okazało się, że "olejkiem" jest tylko z nazwy, ponieważ ma wodnistą konsystencję, a włosy nie są po nim ani trochę przetłuszczone.



Czasem używam balsamu Wax, z którego także jestem zadowolona, a dzisiaj dostanę przepis na domową odżywkę z cynamonem. Podobno rewelacja. Przekonam się na własnej skórze, a o efektach niedługo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli podoba Ci się mój blog serdecznie zapraszam do zostawienia jakiegoś śladu po sobie ;) !


Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, cieszę się, że dzielicie się ze mną swoją opinią ;)) !