czwartek, 21 listopada 2013

Nowości w kosmetyczce

Cześć dziewczyny ;) Dużo się dzieje teraz w moim życiu i możliwe, że za jakiś czas nie będę miała siły tutaj pisać, więc postanowiłam, że w miarę możliwości będę bardziej aktywna. Na pewno nie zrezygnuję z prowadzenia bloga, bo lubię tu pisać ;) Dzisiaj taki mały post, bo chciałam się Wam pochwalić moim małym zamówieniem. Zaczynajmy ;))


EDIT. Poproszono mnie o pokazanie błyszczyków na ustach, a więc proszę ;)


1. Manhattan Soft Mat

Matowa pomadka w kremie, fajnie wygląda na ustach, świetny kolor ( inny niż na zdjęciu przy zamówieniu, więc trzeba wziąć na to bardzo dużą poprawkę) Troszkę wysusza usta, ale to tylko przez to, że jest matowa. Cuuuudowny zapach (budyń, wanilia) , jestem zachwycona !








2. Astor - Pomadka w pisaku Pink Bloom 105

Pomadka jest dwustronna. Z jednej strony pisak, matowy, głęboki kolor, lubię czerwień ale takiej jeszcze nie miałam ( soczysta wiśnia ). Z drugiej strony przezroczysty błyszczyk, do nawilżania ust. Efekt końcowy bardzo przyzwoity, aplikacja średnia.














3. Calvin Klein - Błyszczyk Ultimate Bubblegum

Słoiczek malutki, ciężko się aplikuje, ale błyszczyk boski. Lekki kolor z drobinkami. Podoba mi się w nim to, że super nawilża usta i przyjemnie pachnie






4. NYC Metro cienie do powiek

Lubię brąz, a więc jest brąz ;)  Jeszcze nie próbowałam, ale fajnie się zapowiadają ;)







To już wszystko na dziś ;)
 Lecę na siłownię się męczyć, miłego wieczoru ;))!

A Wy dziewczyny? Miałyście któryś z tych kosmetyków albo chciałybyście spróbować ? Chętnie posłucham Waszych opinii ;) !

10 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się pierwszy błyszczyk, muszę przejść się do rossmanna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jakie ceny? + pokazałabyś jak wyglądają na twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. ja znalazłam bardzo fajną stronę, gdzie te kosmetyki są o wiele tańsze niż w sklepie, także ceny nie są wysokie. Te dwa pierwsze kosztowały ok. 5 zł, trzeci 11, cienie ok 6 zł.
      Pokaże jak wyglądają na twarzy, ale jeżeli pozwolisz, to zrobię to jutro, bo w tym momencie jestem już bardzo zmęczona ;))

      Usuń
    2. możesz podac tą strone, czy to taka wielka tajemnica ;p?

      Usuń
    3. www.ezebra.pl , proszę

      Usuń
  3. W jakim odcieniu masz tą Manhattan Soft Mat?

    OdpowiedzUsuń
  4. Matowa szminka z firmy manhatta, jest dla mnie czymś wspaniałym ; ) ulubiony odcień to 53 M. ;)
    Obserwuje. ;)


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy błyszczyk wygląda super muszę sobie taki zakupić ;)

    Zapraszam do mnie buziaki ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog ;p
    Jeśli możesz to poklikaj w baner na moim blogu :3 To bardzo ważne
    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się mój blog serdecznie zapraszam do zostawienia jakiegoś śladu po sobie ;) !


Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, cieszę się, że dzielicie się ze mną swoją opinią ;)) !